Κατά 40% αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις - Έκπληξη το Νο1 της λίστας

Η Black Friday περίοδος έχει και επίσημα τελειώσει με τους περισσότερους καταναλωτές να την αξιοποίησαν όπως κάθε έτος για να κάνουν τις αγορές τους σε προνομιακές τιμές. Μπορεί τα τελευταία χρόνια, στα καθιερωμένα ψώνια αυτής της περιόδου να έχουν κερδίσει έδαφος τα είδη ρουχισμού, ωστόσο, τα προϊόντα τεχνολογίας συνεχίζουν να πρωτοστατούν. Μάλιστα, έκπληξη προκαλεί η οικιακή συσκευή που βρέθηκε φέτος στην κορυφή των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών BestPrice.gr, ένα ήταν το προϊόν που αναζήτησαν και αγόρασαν οι Έλληνες στην φετινή Black Friday και δεν είναι άλλο από το AirFryer. 

Συγκεκριμένα, η φριτέζα αέρος Philips HD9200/90! βρέθηκε στην κορυφή των Black Friday αγορών αφήνοντας πίσω smartphones και παιχνιδομηχανές που συνήθως πρωταγωνιστούσαν. Στη δεύτερη θέση της λίστας συναντάμε το έξυπνο ρολόι Huawei Watch GT Runner Black και στην τρίτη η ζακέτα Nike Sportswear Tech Fleece Full-Zip Hoodie!

Την πρώτη δεκάδα της λίστας, σύμφωνα με το BestPrice.gr, συμπληρώνουν ο αφυγραντήρας Morris MDB-10100HI, το Sony PlayStations 5 με το FIFA 23, το Samsung Galaxy S20, το iPhone 12 mini, τα ασύρματα ακουστικά Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2, το Xiaomi Redmi Note 11S και τα παιδικά sneakers Nike Air Force 1.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως παρ’ ότι μιλάμε για μια εκπτωτική περίοδο,  μόνο το 22,64% αγοράστηκε σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με πριν (>5% χαμηλότερα). Το 72,41% αγοράστηκε σχεδόν στην ίδια τιμή (κάτω από 5% απόκλιση), ενώ υπήρχε κι ένα 4,95% που αγοράστηκε ακριβότερα. Παρ’ όλα αυτά οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του 15ήμερου ήταν αυξημένες κατά 40% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο διάστημα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις